TTT1

U sklopu projekta “Connect 4.0 Lab”, UP.04.2.1.11.0006 održali smo edukaciju pod nazivom “Train the Trainers 1- Opće metodičko-didkatičke implikacije u radu s djecom i mladima”. Edukacija je organizirana u sklopu aktivnosti organizacija civilnog društva koje se bave područjem zapošljavanja, socijalnog uključivanja i obrazovanja. Sudionici edukacije su članovi različitih partnerskih udruga kao što su Connect IT (udruga za razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologija), Udruga inovativne hrvatske informacijske tehnologije (INNCRO-IT), Udruga MOST 352, Udruga marketinških aktivnosti LIMA, te volonteri drugih udruga i organizacija. Također, edukaciji su prisustvovali predstavnici Osnovne škole “Đuro Pilar” Slavonski Brod i udruge Surla, Samoborske Udruge Roditelja za Lokalne Aktivnosti.

Sadržaj edukacije obuhvatio je sljedeće teme:

  1. Pregled polaznika i njihovih pozadina
  2. Faze ljudskog razvoja: od djece do adolescenata i odraslih
  3. Razumijevanje učenika s različitim potrebama: redovni, teškoće u razvoju i daroviti učenici
  4. Identifikacija vrsta teškoća u razvoju
  5. Razvoj vještina upravljanja
  6. Integracija digitalnih alata u nastavu
  7. Sustavi vrednovanja i sistematizacija
  8. Različiti oblici i metode poučavanja u nastavnom procesu
  9. Strukturiranje nastavnog sata
  10. Značaj motivacije i discipliniranja
  11. Primjena Bloomove taksonomije za planiranje nastave
  12. Organizacija nastavnog plana i programa
  13. Zaključivanje i procjena postignuća

Glavni cilj edukacije bio je osposobiti sudionike za kvalitetno prenošenje znanja i vještina te razumijevanje didaktičkih i metodičkih pristupa u radu s djecom i mladima. Tijekom edukacije, sudionici su stekli uvid u različite metode rada, načine vrednovanja, primjenu Bloomove taksonomije te pravilnu strukturu nastavnog sata. Posebno je naglašena važnost motivacije i discipline za stvaranje poticajne okoline za učenje.

Kroz edukaciju, sudionici su ostvarili sljedeće opće ciljeve:

  • Poboljšano razumijevanje faza ljudskog razvoja: djeca, adolescenti i odrasli
  • Prepoznavanje razlika među različitim tipovima učenika: redovni, teškoće u razvoju i daroviti
  • Identifikacija različitih vrsta teškoća u razvoju
  • Učinkovito upravljanje vremenom
  • Povezivanje tehnika upravljanja vremenom s nastavom i primjenom istih u praktičnom radu
  • Razumijevanje mogućnosti digitalnih alata u nastavi
  • Primjena Bloomove taksonomije za planiranje i izvođenje nastave
  • Analiza i izrada nastavnog plana i programa
  • Razumijevanje različitih pristupa rada s učenicima s posebnim potrebama i darovitim učenicima
  • Prepoznavanje i primjena različitih metoda i pristupa u nastavnom procesu

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda. Projekt je sufinancirao Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske. Sadržaj objave isključiva je odgovornost Udruge Connect IT – za razvoj informacijsko-komunikacijskh tehnologija.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *